website

Garantie & service

Bij CasaGroen vinden we het belangrijk dat jij jarenlang kunt genieten van jouw hoogwaardige kunstplanten. Daarom zorgen we voor duidelijke garantievoorwaarden en een snelle, vriendelijke service.

Mocht er onverhoopt iets niet in orde zijn met je bestelling, neem dan altijd eerst contact met ons op. We lossen het graag samen met je op.


Wettelijke garantie (EU)

Voor alle producten van CasaGroen geldt de wettelijke garantie zoals bepaald binnen de Europese Unie.
Dit betekent dat een product moet voldoen aan wat je er redelijkerwijs van mag verwachten.

Je hebt recht op een kosteloze oplossing wanneer:

  • het product beschadigd is geleverd

  • er een fabricagefout zichtbaar wordt

  • het product niet voldoet aan wat in de productomschrijving stond

Let op: Slijtage door verkeerd gebruik, vocht, brandplekken, zonverkleuring door extreem weer of verkeerd monteren valt niet onder garantie.


Kwaliteit & levensduur van kunstplanten

Onze kunstplanten worden zorgvuldig geselecteerd op:

  • kwaliteit van de materialen

  • kleurvastheid

  • realistische afwerking

  • stevige constructie

Met normaal gebruik gaan onze kunstplanten jarenlang mee zonder onderhoud.


Schade bij levering

We controleren al onze producten vóór verzending, maar het kan gebeuren dat er tijdens transport schade ontstaat.

Is een product beschadigd geleverd?
Neem dan binnen 48 uur contact op met:

info@casaverde.nl
+31645032240

Stuur foto’s mee van:

  • de schade

  • de verpakking

  • het verzendlabel

Wij zorgen vervolgens zo snel mogelijk voor:

  • een vervangend product, of

  • een passende oplossing (reparatie, tegoedbon, of terugbetaling)


Wanneer kom je in aanmerking voor garantie?

Garantie is mogelijk wanneer:

  • het product beschadigd aankomt

  • er een productiefout is

  • het product binnen normale omstandigheden kapot gaat

Garantie is niet van toepassing bij:

  • schade door verkeerd gebruik

  • waterschade

  • schade door hitte of extreme zonblootstelling

  • schade door aanpassen of demonteren van het product


Service & ondersteuning

Heb je vragen over:

  • het model

  • onderhoud

  • plaatsing of stylingtips

  • of andere issues?

Neem gerust contact met ons op. Ons team staat klaar om mee te denken.


Hoe meld je een garantieverzoek?

Stuur ons per e-mail:

  1. Je ordernummer

  2. Foto’s van het product

  3. Beschrijving van het probleem

  4. Eventueel foto’s van verpakking of transportlabel

Wij reageren binnen 48 uur met een passende oplossing.


Ons doel

We willen dat jij 100% tevreden bent — of beter. Daarom doen we er alles aan om problemen snel en netjes op te lossen.